GEÇMİŞ YILA TEŞEKKÜR YENİ YILA MERHABA

2017 yılı benim için dönüm noktası olan bir yıldı. Seneye ders çalışarak başlamak zorunda kaldım. Malumunuz, her lise öğrencisinin baş belası, o zamanın YGS, şimdinin ne olduğu belli olmayan sınavı yüzünden... Geriye dönüp bakıyorum da ne çok şey değişmiş bir yılda. Bundan birkaç ay önce Adana'daki okulumda boş bulduğum sınıfa sokulup ders çalışacak sessizlik arıyordum. Şimdi ise İstanbul'daki yurt odamda yatağıma uzanmış bu yazıyı yazarken bilgisayarın klavyesi uyuyan arkadaşımı uyandırır mı diye düşünüyorum.

Beni üzüp stres eden şeyler yaşandı bitti ama beni mutlu eden şeyler hatırlanmaya değer. Bunları sizinle paylaşıp 2017'ye teşekkür etmek istiyorum.

  • Yeni yıla arkadaşlarımla girdim. O gece acaba gelecek yıl nasıl bir kutlama yapacağız, beraber olacak mıyız diye geleceğe merakla bakıyorduk. Hızlı geçti her şey.
  • Doğum günümü Adana'nın en sevdiğim yerinde uçurtma uçurarak kutladık. Sonrasında da ev yapımı suşinin üzerine mum diktik.
  • İspanya'da hayvanat bahçesine gittim. Tek başıma olmaktan müthiş keyif aldığım bir deneyim yaşadım.
  • İlk defa yılan tuttum.
  • İlk defa üstü açık arabaya bindim.
  • İlk defa roller-coaster'a bindim.
  • İlk defa Cadılar Bayramı'na kostümlü gittim.
  • İlk evlenme teklifimi aldım.
  • Tek başıma feribot yolculuğu yaptım.
  • Hayalini kurmaya bile korktuğum üniversiteyi kazandım.
  • Yoldan geçen tanımadığım iki kişiyle oturup çay içtim.
  • İlk defa bir sınıfım oldu ve ortaokul öğrencilerine ders vermeye başladım.
  • Farklı şehirler gezdim. Her birinde farklı bir şeyler tattım.

2018'den neler diliyorum?

  • Mutluluk, sağlık ve huzur cepte değil mi 2018?
  • Onun dışında daha fazla gezmek istiyorum. İstanbul'da yapılacaklar listem hazır. Bana bunları yapabileceğim vizesiz, finalsiz boş zaman lazım.
  • Savaşsız dövüşsüz bir gelecek.
  • Arkadaşlarımı görebileceğim daha fazla fırsat.
  • Daha çok dondurma tatmak için hastalanmayan bir boğaz.
  • İstediğim konserlere gidebilmek için para.
  • Adana'yı daha sık görebilmem için tatil.
  • Bir de hazır kar yağan bir yere gelmişken kardan adam yapmak için kar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar