WANDERLUST #1

Dünkü rezilliğimi de buraya yazmadan geçemem.
Okuldan sonra arkadaşım bize geldi. Öyle oturup sohbet ederken telefonum çaldı ve ekranda tanımadığım bir numara belirdi. Telefonu açtığımda, Sueda Hanım merhaba ben otobüs muavini diye konuşmaya başladı. Ben de he he beni işletmeyin, ben de inandım diye içimden geçirirken otobüste kentkartınızı unutmuşsunuz dedi. (İstanbul ve diğer kentkart kullanılmayan şehirlerde yaşayanlar ve bilmeyenler için kısa bir not. kentkart=akbil) Benim de o an kafama dank etti. Sürekli karta para yüklemekten bıktığım için karta çok yüksek bir rakamda para yüklemiştim. Ben şimdi bu kadar yükleyince kesin kaybederim demiştim ve içine adımı soyadımı ve telefon numaramı yazmıştım. Sağolsun muavin de iyi insanmış. Ben a caddesindeyim siz neredesiniz dedi. Ben de b caddesindeyim dedim (problemin sonucunu bulunuz) kaçta bizim durağa geleceğini söyledi. Ben de arkadaşımla oraya gittim. Gelen her otobüse de kart buldunuz mu diye soruyordum. Neyse sonunda doğru muavini buldum ve kartımı aldım. Ama doğal olarak kendimi rezil olmuş gibi hissediyordum.
Neyse tam atlattık derken akşam biri bana mesaj attı kimsin diye. Ben de cevap vermedim. Olayı bana gelen şu mesajdan anlayabilirsiniz:

Bugün de derse gitmek için otobüse bindiğimde aynı muavin vardı. Kafamı eğe eğe gittim boş bir koltuğa oturdum. Şu dalgınlığımı bırakmazsam rezil olmaya devam edeceğim :(




Yorumlar

Popüler Yayınlar